  • 1. Data: 2003-01-24 19:54:35
    Temat: mieszkanie w spadku
    Od: "pg" <p...@p...onet.pl>

    Mam nast. pytanie:
    Otrzymałam mieszkanie w spadku we Wrocławiu. Ponieważ nie jestem
    właścicielką ani najemcą jakiegokolwiek innego mieszkania, chciałabym, w
    celu uniknięcia podatku spadkowego, zameldować się tam. Wiem, że wówczas
    nie powinnam sprzedawać tego mieszkania przez 5 lat. Czy jednakże nie jest
    możliwa taka wcześniejsza sprzedaż, jeśli za środki uzyskane z tej sprzedaży
    kupię następnie mieszkanie w Warszawie, gdzie mieszka moje małoletnie
    dziecko?

  • 2. Data: 2003-01-29 10:54:17
    Temat: Re: mieszkanie w spadku
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "pg" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    sprzedaży
    > kupię następnie mieszkanie w Warszawie, gdzie mieszka moje małoletnie

    Obojetne gdzie mieszka dziecko.. Wazne, zeby pani kupila SOBIE
    za uzyskane pieniadzem ieszkanie.

    Boguslaw