  • 1. Data: 2007-04-06 10:36:58
    Temat: Zdrowotne. Ktore miesiace wkoncu sie odlicza?
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Witam

    Mam rozbiezne informacje na temat odliczenia skladki zdrowotnej od podatku.
    Prosze mnie pokierowac jak jest na 100 % dobrze.
    W marcu odliczam skladki za styczen luty marzec CZY zaplacone w styczniu za
    grudzien w lutym za styczen i w marcu za luty.
    Jedna ksiegowa twierdzi ze mozna odliczac faktycznie zaplacone w danym
    miesiacu.. druga twierdzi ze miesiaca jaki sie dotyczy.

    Czy tak i tak bedzie ok?

  • 2. Data: 2007-04-06 10:49:19
    Temat: Re: Zdrowotne. Ktore miesiace wkoncu sie odlicza?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 06 Apr 2007 12:36:58 +0200, Budik napisał(a):

> [...]
    > Jedna ksiegowa twierdzi ze mozna odliczac faktycznie zaplacone w danym
    > miesiacu.. druga twierdzi ze miesiaca jaki sie dotyczy.

    Nic nie rozumiem z tego co piszesz.
    Składkę za styczeń płacisz w lutym. I odliczasz ją od zaliczki na podatek
    za luty płaconej w marcu.
    Być może druga księgowa ma na myśli ujęcie składek nie podatkowe a
    bilansowe przy pełnej księgowości.

  • 3. Data: 2007-04-06 11:34:19
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jureq"

    > Składkę za styczeń płacisz w lutym. I odliczasz ją od zaliczki na podatek
    > za luty płaconej w marcu.

    Tak zgadza sie. Tak wlasnie uwazam ze ma byc.

    > Być może druga księgowa ma na myśli ujęcie składek nie podatkowe a
    > bilansowe przy pełnej księgowości.

    Ja mam wyliczone tak na koniec marca :

    Podatek Dochodowy - skladka zdrowotna ( 152,73 + 152,73 + 164,06 ) czyli za
    styczen luty marzec->platne w kwietniu dopiero

    Wedlug mnie powinno byc :

    Podatek dochodowy - skladka zdrowotna ( 152,73 + 152,73 + 152,73 ) czyli
    zaplacone w styczniu w lutym i w marcu

  • 4. Data: 2007-04-06 14:18:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budik <b...@o...pl> w

    > Użytkownik "jureq"

    > Tak zgadza sie. Tak wlasnie uwazam ze ma byc.

    A nie może być, że za styczeń płace w styczniu, luty w lutym... ;P

    > Ja mam wyliczone tak na koniec marca :
    > Podatek Dochodowy - skladka zdrowotna ( 152,73 + 152,73 + 164,06 ) czyli za
    > styczen luty marzec->platne w kwietniu dopiero

    W kwestii formalnej: podane przez Ciebie kwoty to nie są kwoty składek
    zdrowotnych, tylko 7,75% podstawy, zgadza się? :)

    > Wedlug mnie powinno byc :

    Ty lepiej sprawdź kiedy *faktycznie* opłaciłeś.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-04-06 20:58:19
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <

    > W kwestii formalnej: podane przez Ciebie kwoty to nie są kwoty składek
    > zdrowotnych, tylko 7,75% podstawy, zgadza się? :)

    Tak...sa to kwoty juz do odliczenia.

    > Ty lepiej sprawdź kiedy *faktycznie* opłaciłeś.

    Oplacalem do 10 kazdego miesiaca... za miesiac poprzedni.