  • 1. Data: 2004-02-10 07:19:06
    Temat: Zdrowotne odliczono w całości... I co teraz?
    Od: "-ZED-" <w...@p...wytnij.com>

    Hej!

    Koleżanka odliczała z przyzwyczajenia Zdrowotne w pełnej wysokości,
    zamiast 7,75% podstawy. Przez cały 2003. I co teraz ma zrobić?
    Wszystkie deklaracje korygować?

    Swoją drogą, to zamiast enigmatycznego "zgodnie z blablable" spokojnie
    można byłoby umieścić w deklaracji "ograniczone do 7,75% podstawy..."
    Idę o zakład, że sporo osób ten błąd zrobiło.

    --
    Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 ICQ# 82731181>
    Gdy funkcjonariusze próbowali zatrzymać chłopców, jednemu z nich wypadły

  • 2. Data: 2004-02-10 14:12:58
    Temat: Re: Zdrowotne odliczono w całości... I co teraz?
    Od: w...@p...onet.pl

    > Hej!
    >
    > Koleżanka odliczała z przyzwyczajenia Zdrowotne w pełnej wysokości,
    > zamiast 7,75% podstawy. Przez cały 2003. I co teraz ma zrobić?
    > Wszystkie deklaracje korygować?

    ** Zanm to z autopsji.Tylko, że ja obudziłam się w listopadzie i w tym
    miesiącu wpisałam prawidłową kwotę odliczeń. Odsetki od tej kwoty są zbyt
    małe, aby dokonywać korekty za wszystkie miesiące. Chyba, że odliczone było
    zdrowotne zaległe za poprzedni rok???
    W przypadku odliczenia zdrowotnego za ten rok mój Us nie żądał korekt***

  • 3. Data: 2004-02-10 14:44:50
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdrowotne zaległe za poprzedni rok???
    > W przypadku odliczenia zdrowotnego za ten rok mój Us nie żądał korekt***

    !!!!! co ja wypisuję!!! przecież za zeszły rok zdrowotne wynosiło 7,75%%%
    Dlaczego mnie nikt nie łaje za takie błędy!!

  • 4. Data: 2004-02-10 14:50:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik sly napisał:

    > !!!!! co ja wypisuję!!! przecież za zeszły rok zdrowotne wynosiło 7,75%%%
    > Dlaczego mnie nikt nie łaje za takie błędy!!

    Bo w zeszłym roku zdrowotne wynosiło 8% podstawy (do odliczenia 7,75%)???

    Ale moge Cie połajać jak bardzo chcesz ;-)

    Tylko powiedz kiedy...

    Maddy "zeszły rok to 2003 jakby ktos pytał"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-02-11 08:07:34
    Od: w...@p...onet.pl

    > Bo w zeszłym roku zdrowotne wynosiło 8% podstawy (do odliczenia 7,75%)???

    Uznałam , że piszemy o roku 2003 a więc zeszły wypadło na 2002r moja/ mój
    wolę moja słodka maddddyyyy...