  • 1. Data: 2002-11-27 12:32:57
    Temat: Zerowy spis z natury - jaka tresc ?
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Czytałem Waszą dyskusję na temat czy wpisaywać zerowy spis z nantury do KPiR w
    2002 r.
    Chce to wpisać na szarym polu pierwszej strony kpir, w styczniu ale mam
    watpliwość co do treści"
    "Spis z natury sprządzony na dzień 1 stycznia 2002 - wartość równa 0 zł 0 gr"
    czy
    "Spis z natury sprządzony na dzień 31 grudnia 2001 - wartość równa 0 zł 0 gr"
    a może
    "Spis z natury sprządzony na dzień 31 grudnia 2001 - wartość równa 0 zł 0 gr,
    data wpisu do KPiR 01.styczeń 2002 r"

    Dzięki
    Jarek

  • 2. Data: 2002-11-27 13:46:54
    Temat: Re: Zerowy spis z natury - jaka tresc ?
    Od: "Perfekt" <p...@w...pl>

    Remanent początkowy wpisuje się jako pierwszą pozycję w książce z datą 01
    stycznia 02 jako opis : Remanent na dzień 01.01.02 w kolumnie 10 książki
    (zakup towarów) kwota 0 zł.
    Aga

  • 3. Data: 2002-11-27 23:16:41
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Nov 2002, Jarek wrote:

    >+ Czytałem Waszą dyskusję na temat czy wpisaywać zerowy spis z nantury do KPiR w
    >+ 2002 r.
    >+ Chce to wpisać na szarym polu pierwszej strony kpir,

    AFAIK słusznie (o ile go tam nie było :).

> [...]
    >+ czy
    >+ "Spis z natury sprządzony na dzień 31 grudnia 2001 - wartość równa 0 zł 0 gr"

    IMHO wedle uznania. Jak masz takie wątpliwości to do 31.XII dopisz
    "końcowy" albo do 1.I "początkowy" :)
    BTW: lubisz "cut & paste | podobne", sądząc ze "sprządzania" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2002-11-30 12:05:54
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:Pine.LNX.4.21.0211280013050.6006-100000@irys.st
    anpol.com.pl...

    > AFAIK słusznie (o ile go tam nie było :).

    Załóżmy do ... rozważań że nie było ;))

    > IMHO wedle uznania. Jak masz takie wątpliwości to do 31.XII dopisz
    > "końcowy" albo do 1.I "początkowy" :)

    Tylko że moje pytanie wynikało z wiedzy że taki wpis to trzeba zrobić raz na
    początku roku(styczeń) a co za tym idzie także i spis z natury i stąd ta
    wątpliowść co do treści a teraz wczytałem się w instrukcję do kpir i wynika że
    wpis w kpir trzerba zrobić i w styczniu i w grudniu, i chyba taką sytuację
    uwzględnia Twoja odpowiedź ?

    Jarek