    From: "Bakla" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zgubilem NIP!
    Date: Tue, 10 Dec 2002 12:54:39 +0100

    czesc,

    Jestem w trakcie zakladania DG jako os.fizyczna. Ze swojej strony mam juz z
    glowy urzad gminy i mam juz regon. Reszte spraw zlecilem biuru rachunkowemu.
    Pan z biura powiedzial, ze do Zus'u lub tez vat'u potrzebuje mojego nipu,
    ale nie sam numer, tylko ta karteczke z numerem NIP ktora mi przyslali chyba
    z 10 lat temu. Jako ze w tym czasie mialem remonty, przeprowadzki itp, to ta
    karteczke zgubilem. W US powiedzieli ze wydanie duplikatu trwa miesiac. Co
    robic?? Juz zaczalem swiadczyc uslugi, musze wystawic jeszcze w grudniu
    faktury-nie moge czekac miesiac. Czy naprawde ta karteczka jest taka wazna,
    moze jest jakis inny sposob??

    dzieki, pzdr