  • 21. Data: 2011-05-04 16:01:42
    Temat: Re: Zła stawka VAT
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > On Tue, 3 May 2011, elephanto wrote:
    > A niestety owo zwolnienie jest *przymusowe* - bo jak znam zycie,
    > skoro pisze Tristan to chodzi o szkołę.

    Nie o szkołę, ale o zwolnionych z VAT przedsiębiorców. No ale do tego
    samego się sprowadza. Pisałem zresztą kilka razy, że chodzi o
    kontrahenta na ZW.

    > Tłumaczy Ci po dobroci, że *jakby wiedział*, to by nie musiał.
    > Założyłby do spóły z żoną SC i zgłosił to SC do zwolnienia :P

    Nie, to odpada. Pozostaje likwidacja DG i przejście na U-Z. Poleci
    NFZetem, ale to i tak mniej niż wata o ile się orientuję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-05-04 16:05:24
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 15:37), Borys Pogoreło wrote:

    > Znakomita większość ma z czego. Jeśli nie - cóż, frycowe dla autora.

    Ale sprzedawcy nic do tego czy klient ma z czego odliczać czy nie.
    Klient ma swoje święte prawo powiedzieć "żeco?" na sugestię żeby
    dopłacić i koniec pieśni. Nie ma obowiązku spowiadać się z tego czy
    odlicza, czy nie odlicza, czy wrzucił czy nie w koszty, wreszcie czy ma
    z czego odliczyć czy nie.

    p. m.

  • 23. Data: 2011-05-04 16:06:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 17:50), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > ale tylko 18% z 23%, więc przykładowo do telewizora za 1000zł doliczasz
    > 230zł, a odzyskasz 41zł.

    Chyba że jest VATowcem, wtedy może skorygować deklarację (wiem wiem,
    sama przyjemność).

    p. m.

  • 24. Data: 2011-05-04 16:11:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2011 18:06, mvoicem pisze:

    > Chyba że jest VATowcem, wtedy może skorygować deklarację (wiem wiem,
    > sama przyjemność).

    No ale od początku jest mowa o tym, że nie jest watowcem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2011-05-04 18:45:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.05.2011 18:11), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No ale od początku jest mowa o tym, że nie jest watowcem.

    Nie od początku, ale od środka i w innym podwątku.

    p. m.

  • 26. Data: 2011-05-04 18:55:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 04.05.2011 20:45, mvoicem pisze:
    > Nie od początku, ale od środka

    Nie od środka, a od 3 listu w tym wątku.

    > i w innym podwątku.

    Nie. Rozgałęzienia następują dopiero później.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek