eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi, hurtowniami itp.? › Zlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi, hurtowniami itp.?
    From: p...@a...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi,
    hurtowniami itp.?
    Date: Sun, 25 May 2008 18:57:37 -0700 (PDT)

    Witam,
    no prawie zlikwidowalem DG. Mam juz decyzje z Urzedu Dzielnicy (EDG)
    zaraz skladam kwity do US. Co powinienem zrobic z umowami z bankiem,
    operatorem komorkowym itp? Mam z nimi podpisane umowy na swiadczenie
    uslug jako DG. Musze ich informowac, ze juz nie prowadze dzialalnosci?
    Nie bardzo misie chce... Zajmie mi to troche czasu, kaza mi podpisywac
    nowe umowy, taryfy mi zmnienia itp... Karta z banku podpieta jest pod
    PayPala, nowe konto tam nie dziala...
    Najbardziej bedzie mi brak mozliwosci kupna zabawek w hurtowni
    komputerowej. Co sie stanie jezeli bede przyjmowal faktury za komorke/
    zakupy w hurtowni jako DG?
    Domyslam sie, ze powinienem/musze ich poinformowac? Okej, z tymi
    zakupami w hurtowni to przegiecie.

    pozdrawiam
    Piotr