  • Data: 2008-03-31 12:26:11
    Temat: Złoto inwestycyjne a zwolniony podatek Vat?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam Serdecznie,

    Mam następujące pytanie, nigdzie nie mogę dostać na nie odpowiedzi. W
    urzędzie skarbowym rozkładają ręce, doradca prawny urzędu mówi, że się
    nie zna. W przepisach nie jest to zbyt jasno wyjaśnione.

    Firma sprzedaje złoto inwestycyjne, zgodnie z przepisami na złoto
    inwestycyjne czystej postaci (sztabki), jest zwolnione z podatku Vat.
    Więc w momencie kiedy przychodzi Pan Kowalski kupuje złota na 50.000

    Więc dostaje fakturę vat na której jest napisane z/w

    Czy są limity po których obowiązkowo muszę płacić przestawić się na
    Vat 22%? (Bo tak mi powiedział Doradca Prawny) (10.000 euro i mam
    płacić 22%). Tylko to się nie trzyma przepisów, skoro złoto
    inwestycyjne jest zwolnione z vatu.

    Czy ktoś może interesował się przepisami związanymi z handlem złotem
    inwestycyjnym?

    Pozdrawiam,

    Karol Harlok