  • 1. Data: 2004-10-15 06:30:50
    Temat: Zly PIT5
    Od: "Jan Kowalski" <h...@h...pl>

    Program nie zaliczyl mi lipcowych kosztow w PIT5 za sierpien (w lipcu nie
    mialem przychodu, sierpiniowy to moj pierwszy PIT w tym roku) bo nie
    nacisnalem takiego guziczka AKTUALIZUJ.
    Teraz musze zrobic korekte. Czy musze pisac jakies podanie o pomniejszenie
    wplaty w nastepnym miesiacu? Jesli tak to czy musze czekac na decyzje czy
    moge sobie zmniejszyc wplate w nastepnym miesiacu? Czy konczy sie to czesto
    kontrola?
    Pzdr
    Marek

  • 2. Data: 2004-10-15 11:04:42
    Temat: Re: Zly PIT5
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wplaty w nastepnym miesiacu? Jesli tak to czy musze czekac na decyzje czy
    > moge sobie zmniejszyc wplate w nastepnym miesiacu? Czy konczy sie to

    A po co korekte ? Po prostu zalicz te koszty we wrzesniu.

    marekz

  • 3. Data: 2004-10-15 12:22:24
    Od: "Jan Kowalski" <h...@h...pl>

    Nawet jesli w kpir mialem je zaksiegowane w lipcu?

  • 4. Data: 2004-10-15 13:36:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > Nawet jesli w kpir mialem je zaksiegowane w lipcu?

    Troszke gorzej. KPiR powinna sie zgadzac z deklaracjami. Ale z dwojga rzeczy
    ja bym optowal za modyfikacja KPiR. Jesli z jakichs wzgledow nie mozesz tego
    zrobic, albo Ci sie nie chce (gdybys na przyklad prowadzil ja recznie i byla
    bardzo obszerna) pozostaje niestety korekta. Jesli oznaczasz dokumenty
    ksiegowe numerkami ich wpisow do KPiR i ewidencji vat, to samym tym, ze
    bedziesz mial poprzekreslane numerki i powpisywane nowe sie nie przejmuj.

    Ale poczekaj jeszcze na opinie innych, moze Maddy sie wypowie albo Gotfryd.
    Ogolnie rzecz biorac, ja bym korekty nie skladal w takim przypadku.

    marekz