  • Data: 2018-02-01 15:48:16
    Temat: Zmiana kasy fiskalnej na drukarkę - co mogę odliczyć ?
    Od: Marek <x...@x...xxx> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    czy ktoś z grupowiczów jest może na bieżąco z kwestią odliczenia jeśli
    chodzi o zmianę kasy na drukarkę fiskalną. Do zmiany zmusiła mnie
    głownie kwestia iż na kasie nie miałem opcji wprowadzania NIP nabywcy a
    taka jest wymagana obecnie aby wystawić na podstawie paragonu FV.
    Wiem, że przy zakupie pierwszego urządzenia mogłem w koszty wrzucić
    całość - w przypadku zmiany pewnie tylko VAT? Pomimo, że kwestię wymiany
    wymusiły zmiany prawne, to nie ma znaczenia ?

    Pozdrawiam
    Marek