    Date: Tue, 31 Jul 2007 10:18:41 +0200
    From: cb <c...@N...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zmiana miejsca zamieszkania i "zakładu głównego"

    Witam!

    Prowadzę DG (KPiR, VAT) i zmieniam miejsce zamieszkania. No i muszę
    odbyć wycieczkę po urzędach.
    Złożyłem już wniosek (internetowy, który musiałem podpisać w Urzędzie
    ;D) o zmianę we wpisie do EDG. Ale liczyłem na to, że od razu dostanę
    jakiś papier. A tu nic.
    Dopiero jak dojdzie do nowego urzędu i mnie wpiszą to dostanę nowy wpis...
    Ale jak ja teraz mam zdążyć w ciągu 7 dni złożyć aktualizacje do US,
    skoro papiery między urzędami dzielnic (Warszawa) będą szły pewnie z 5
    dni, a w międzyczasie będę musiał jeszcze odwiedzić Urząd Statystyczny.

    Czy te 7 dni na zmianę w US liczą się od otrzymania nowego wpisu do EDG,
    czy od daty faktycznej zmiany?
    Bo jeśli od daty faktycznej zmiany to wydaje mi się, że o ile nie zdąże
    z EDG w 7 dni to powinienem dwa razy aktualizować w US: raz zanim
    dostanę wpis EDG i drugi raz już po tym. Czy mam rację?

    Pozdrawiam,
    cbull