    From: "adm" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zmiana nazwy firmy a umowy
    Date: Sun, 8 Oct 2006 22:04:28 +0200

    Witam,
    Mam taka oto sytuacje.
    Byla spolka cywilna, wspolnik musi wyjechac na stale za granice.
    Ja teraz musze rozwiazac spolke i kontynuowac dzialalnosc jako IDG.
    Spolka ma podpisane umowy z klientami na dostarczanie uslug, chodzi
    dokladnie o Internet.
    Teraz mam pytanie. Moze ktos bedzie wiedzial bo szukam i znalesc nie moge.
    Czy spolka musi rozwiazac umowy z klientami a ja musze ponownie zawrzec nowe
    umowy
    z tymi klientami czy wystarczy wyslac do klientow tylko pisma z informacja
    ze zmienia sie tylko nazwa firmy i numer konta. W uslugach nie zmienia sie
    nic.
    Dodam jeszcze od siebie ze kiedy Idea zmieniala nazwe na Orange to ja
    jako klient nic nie dostalem. Jest to podobna sytuacja jak moja.

    ADM