  • 1. Data: 2006-12-27 17:29:06
    Temat: Zmiana przepisów dotyczących firm jednoosobowych
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    wiecie może dokładnie jak wygląda sprawa firm jednoosobowych które prowadzą
    usługi dla innych firm? chodzi mi co w sytuacji kiedy wykonuję usługi w
    miejscu firmy dla której wykonuję zlecenie wiem że państwo się za to bierze
    i chce te firmy rozwiązać, ktoś wie jak to wygląda i jak to ominąć?
    --
    Adi

  • 2. Data: 2006-12-27 18:48:08
    Od: "Tomek" <tomek@NO_SPAMgazeta.pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usługi w miejscu firmy dla której wykonuję zlecenie wiem że państwo się za
    > to bierze i chce te firmy rozwiązać, ktoś wie jak to wygląda i jak to

    http://www.samozatrudnienie.pit.pl/

    http://www.msp.money.pl/wiadomosci/prawo/artykul/spr
    awdz;czy;bedziesz;musial;zamknac;firme,221,0,203229.
    html#

    http://www.msp.money.pl/wiadomosci/prawo/artykul/jak
    a;umowa;z;samozatrudnionym,243,0,204019.html

    http://gospodarka.gazeta.pl/firma/1,31558,3755410.ht
    ml

    http://www.gazetapodatkowa.pl/przepisy.php?s=2&pkt=3
    6&id=28354