  • 1. Data: 2006-10-19 09:33:58
    Temat: Zmiana siedziby - lista działalności w PIT-5
    Od: "Grzegorz" <p...@S...gazeta.pl>

    Witam,

    Zmieniłem w trakcie roku miejsce prowadzenia działalnośći, co wiązało się
    również ze zmianą US.

    Czy teraz na PIT-5L w częsci H dotyczącej listy działalności mam wymieniać
    dwie pozycje (z różnymi adresami i tym samym nip) z rozbiciem dochodu do
    miesiąca zmiany, czy wpisywać w jedną pozycję z nowym adresem i zsumowanym
    dochodem?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2006-10-20 08:09:37
    Temat: Re: Zmiana siedziby - lista działalności w PIT-5
    Od: "and" <a...@g...pl>

    Grzegorz <p...@S...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > dwie pozycje (z różnymi adresami i tym samym nip) z rozbiciem dochodu do

    W czesci H wymieniasz swoje dzialalnosci. Masz w tej chwili dwie
    dzialalnosci? Jezeli zamknales poprzednia dzialalnosc i otworzyles nowa, to
    powienienes wpisac dwie, jezeli zmieniles adres prowadzenia dzialalnosci
    to nadal masz jedna i kontynuujesz kwoty przychodow, dochodow, kosztow i
    strat.

    pozdrawiam

    and