  • 1. Data: 2002-06-09 11:41:18
    Temat: Zmiana zameldowania
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    Krótkie pytanie - zmieniłem adres zameldowania, NIE zmienia się adres
    zamieszkania i prowadzenia działalności... Czy, gdzie i w jakim terminie
    muszę to zgłosić (ZUS, US, banki itd.)?
    Dzięki!
    Tym

  • 2. Data: 2002-06-10 07:37:41
    Temat: Re: Zmiana zameldowania
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 9 Jun 2002 13:41:18 +0200), "Tym"
    <t...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Krótkie pytanie - zmieniłem adres zameldowania, NIE zmienia się adres
    >zamieszkania i prowadzenia działalności... Czy, gdzie i w jakim terminie
    >muszę to zgłosić (ZUS, US, banki itd.)?

    No musisz zmienić wpis do ewidencji, bo zmieniły się Twoje dane (które
    są we wpisie)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)