    From: "Piterek" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zmiany danych firmy w czasie jej zawieszenia
    Date: Wed, 20 Nov 2002 21:57:43 +0100

    Witam
    Mam zawieszoną działalność ( firma jednoosobowa ), przymierzam się do jej
    ponownego działania. Chciałbym jednak zmienić nazwę firmy i zakres
    działalności. O ile wiem nalezy to zrobić w urzędzie miasta oraz kopie zmian
    dostarczyć do REGON i Urzędu Skarbowego. No i właśnie chciałbym wiedzieć,
    czy zgłoszenie tych zmian nie spowoduje, że będe musiał "odwiesić"
    działalność ?

    Drugie moje pytanie to czy można będąc na ryczałcie importować towary ?

    PitereK