  • 1. Data: 2007-07-27 20:10:03
    Temat: Znaleziona wlasna FV
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    Witam

    Znalazlem FV w paczce ktora dopiero teraz otwieralem z zamowionym sprzetem.
    Problem jest taki ze FV jest z marca.. a ja dopiero od kwietnia jestem na
    VAT.

    Jak ta FV zaksiegowac w lipcu ?
    Bez ewidencji VAT ? Z jaka data.

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 2. Data: 2007-07-27 20:44:44
    Temat: Re: Znaleziona wlasna FV
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Jul 2007, Budik wrote:

> [...]
    > Problem jest taki ze FV jest z marca.. a ja dopiero od kwietnia jestem na

    Remanent "przejściowy" robiłeś?
    Jeśli tak, to nierzetelnie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-07-28 16:23:39
    Od: "Budik" <b...@o...pl>

    > Remanent "przejściowy" robiłeś?
    > Jeśli tak, to nierzetelnie ;)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Robilem. Jednak ten sprzet ktory zamowilem poszedl w moje koszty nie na
    odsprzedaz wiec nie ujmowalem go w remanencie jako towar na stanie.