  • 1. Data: 2007-07-27 16:58:32
    Temat: Jaka wybrac umowe?
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    Witam
    dobra wiadomosc bo zaproponowano mi awans i zanczna podwyzke wynagrodzenia
    9.000 zl brutto. Obawiam sie jednak, ze po odliczeniu podatkow i innych
    socjalow na reke wyjdzie mi znacznie mniej a w dodaku moge wpasc w jakis
    nieznany "czwarty" prog podatkowy i wowczas nic mi nie zostanie na
    inwestycje. Jaka umowa z pracodawca bylaby dla mnie najkorzystniejsza przy
    takich zarobkach zeby fiskusa zbytnio nie karmic? A moze dwie umowy o prace
    i o dzielo? Prosze poradzcie mi cos sensownego. Z gory dzieki. ren

  • 2. Data: 2007-07-27 17:43:54
    Temat: Re: Jaka wybrac umowe?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "ren" <a...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > prace
    > i o dzielo? Prosze poradzcie mi cos sensownego. Z gory dzieki. ren

    z pracodawcą to tylko umowę o pracę.
    i tak wszystko będzie ozusowane i opodatkowane więc z twojej kieszeni i tak
    pójdzie tyle samo.

  • 3. Data: 2007-07-27 17:53:47
    Od: "JureK" <j...@N...pl>

    Zagladnij sobie tutaj:
    http://www.bankier.pl/narzedzia/kalkulatory/placowy/
    Wpadniesz w"próg", ale ZUS-owski i od paździenika będziesz zaraniać
    więcej niż w innych miesiącach

  • 4. Data: 2007-07-27 18:00:11
    Od: "JureK" <j...@N...pl>

    > Wpadniesz w"próg", ale ZUS-owski i od paździenika będziesz zaraniać
    > więcej niż w innych miesiącach

    zarabiać a nie "zaraniac"
    jureK

  • 5. Data: 2007-07-27 18:37:12
    Od: "ren" <a...@p...pl>

    Dzieki za linka i dobra rade. Chyba takiego potwierdzenia i pokrzepienia
    potrzebowalam ;) Czyli umowa o prace jest najlepszym rozwiazaniem.
    Jeszcze raz dzieki, pzdr
    ren

  • 6. Data: 2007-07-27 18:55:17
    Od: "JureK" <j...@N...pl>

> [...]
    pokrzepienia
    > potrzebowalam ;) Czyli umowa o prace jest najlepszym rozwiazaniem.

    Jężeli chcesz płacić mniejszy podatek to zainteresuj się różnymi
    mozliwościami.
    Gdy wyjdziesz za mąż np za bezrobotnego - przy wspólnym rozliczeniu
    zapłacisz znacznie mniejszy podatek
    Jeżeli przeprowadzisz się poza siedzibę firmy - będziesz miała prawo
    do zwiększonych kosztów uzyskania,
    .
    .
    Oczywiście żartowałem, ;). Ale naprawdę warto się tym trochę
    zainteresować

    jureK