  • 11. Data: 2005-05-17 17:07:10
    Temat: Re: Znowu ten zus
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Użytkownik "mariposa doux"

    > Generalnie z tego co ludzie mowia, i to ci pracujacy w urzedach - w
    > ZUSie jest tak, ze liczy sie to co jest na papierze, a nei to co na

    to w innym zusie chyba, w tym do ktorego ja place to dokladnie wiedza ile i
    jak bylo wplacone, a jak brakuje - to ty sie glowisz jak im udowodnic ze
    wplaciles
    co do pytania przewodniego - tylko pismo o przeksiegowanie, wtedy nie bedzie
    klopotu z zaleganiem ani z odsetkami czy innymi "ciaglosciami"

    --
    www.aem.pl GG: 1145538