  • 1. Data: 2003-09-20 14:39:12
    Temat: Zrobić czy nie zrobić?
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Sprawdzałam deklarację vat za czerwiec okazało się że nie odliczyłam ok 2 zł
    vatu z zakupów. Nie mam ochoty dla takiej kwoty robić korekty. Czy US może w
    razie kontroli doczepić się o nierzetelne prowadzenie księgowości? Lepiej
    zrobić korektę?
    Agata

  • 2. Data: 2003-09-20 18:49:16
    Temat: Re: Zrobić czy nie zrobić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Sep 2003, Agata wrote:

    >+ Sprawdzałam deklarację vat za czerwiec okazało się że nie odliczyłam ok 2 zł
    >+ vatu z zakupów.

    To była jedna, konkretna pozycja ?
    Wtedy *zdecydowanie* na grupie przewija się co rusz opis
    cytatu z ustawy: "podatnik *MOŻE*..." (podkreślenie moje :)).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-09-21 08:48:36
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...

    > To była jedna, konkretna pozycja ?
    > Wtedy *zdecydowanie* na grupie przewija się co rusz opis
    > cytatu z ustawy: "podatnik *MOŻE*..." (podkreślenie moje :)).
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Tak, jedna niewielka (kosztowo) FV
    ....może czyli nie musi....
    Agata