  • 1. Data: 2004-04-24 02:51:25
    Temat: Zryczałtowane koszty uzyskania
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Wypełnia zeznanie roczne za 2003 rok.
    Jeśli pracodawca źle wypełnił PIT-11 (zaniżył koszty uzyskania) i wogóle źle
    obliczał składkę, to jak to naprawić? Można podać na PIT-37 samemu obliczone
    wartości?

    Ile wynoszą koszty uzyskania pracownika etatowego, jeśli mieszkał w
    administracyjnie innej miejscowości niż pracował, ale w sumie w jednej
    aglomeracji (coś ala Gdańsk i Sopot).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2004-04-24 09:37:47
    Temat: Re: Zryczałtowane koszty uzyskania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, BaLab wrote:
    [...]
    >+ Ile wynoszą koszty uzyskania pracownika etatowego, jeśli mieszkał w
    >+ administracyjnie innej miejscowości niż pracował, ale w sumie w jednej
    >+ aglomeracji (coś ala Gdańsk i Sopot).

    Przecież liczy się czy to inna gmina.
    Jakbym pracował "za płotem" (niecały kilometr mam do granicy
    miasta) w sąsiedniej gminie to mógłbym zaliczać KUP "dojazdowy",
    a jakbym pracował 15 km dalej ale w tym samym miescie to jest
    to "na miejscu"...
    Tak z ciekawości: jak to ostatnio jest z Warszawą, dzielnice są
    nadal odrębnymi gminami ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-24 19:02:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    wiadomości
    n.zabrze.pl...
> [...]
    > to "na miejscu"...
    > Tak z ciekawości: jak to ostatnio jest z Warszawą, dzielnice są

    Thnx, tak jest zgodnie z ustawą. Pytanie wynikające z tego zawarłem w innym
    wątku, ale powtórzę tutaj - co zrobić, gdy pracodawca źle obliczał koszty -
    można li to samowolnie zminić w zeznaniu rocznym?

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-04-24 20:08:31
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    BaLab wrote:

> [...]
    > wątku, ale powtórzę tutaj - co zrobić, gdy pracodawca źle obliczał koszty -
    > można li to samowolnie zminić w zeznaniu rocznym?

    można