  • 1. Data: 2004-04-24 01:27:17
    Temat: co zamiast paragonu z kasy fiskalnej?
    Od: "ELV" <e...@w...pl>

    witam,

    niedługo zacznę sprzedawać w detalu, a zanim osiągnę określony obrót co mam
    wystawiać klientom detalicznym zamiast paragonu z kasy?

    jak mam to księgować w kpir?

    pozdrawiam,
    ELVEN

  • 2. Data: 2004-04-24 09:54:37
    Temat: Re: co zamiast paragonu z kasy fiskalnej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, ELV wrote:
    >+ niedługo zacznę sprzedawać w detalu, a zanim osišgnę okreœlony obrót co mam
    >+ wystawiać klientom detalicznym zamiast paragonu z kasy?
    >+
    >+ jak mam to księgować w kpir?

    Może na początek:
    http://www.google.pl/search?q=sprzeda%C5%BC+bezrachu
    nkowa&hl=pl&num=100&safe=off
    ..ew. po kliknięciu "zaawansowane":
    http://www.google.pl/advanced_search?q=sprzeda%C5%BC
    +bezrachunkowa&num=100&hl=pl&safe=off

    ...powpisywać "sprzedaz" zamiast "sprzedaż" bądź pozostać przy samym
    "bezrachunkowa" za to z odmianami: "bezrachunkowa bezrachunkowej
    berachunkową" (w oknie "z którymkolwiek" oczywiście) jako że
    google odmiany nie rozumie ?
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-24 10:07:53
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    ELV wrote:

    > witam,
    >
    > niedługo zacznę sprzedawać w detalu, a zanim osišgnę okreœlony obrót co
    > mam wystawiać klientom detalicznym zamiast paragonu z kasy?

    NIC... chyba ze zechca paragony recznie albo faktury..
    Maja prawo chciec..

    > jak mam to księgować w kpir?

    W jednej pozycji na koniec dnia "sprzedz nieudokumentowana brutto".

    A poza tym lepiej przeczytaj ustawe o Pit, o VAT i instrukcjedo KPiR.
    W detalicznym handlu nie wyzyjesz, jesli nie osiagniesz zaraz obrotu "na
    kase fiskalna"
    Wiec zastanow sie, czy nie lepiej od razu VAT i kasa...
    i swiety spokoj z pilnowaniem progow..

    > pozdrawiam,
    > ELVEN

    Boguslaw