  • 1. Data: 2004-04-23 20:22:31
    Temat: rozliczenie pit-36 z dwóch umów!
    Od: "korargol" <m...@p...onet.pl>

    witam!
    Rozliczam właśnie się z us za rok 2003. Uzyskałem dochody z dwóch źródeł na
    podstawie umów o prace. Jednak koszt uzyskania przychodu jest ograniczony do
    konkretnej kwoty (pozycja 53 - 1.799 zł 37 gr) ja natomiast maa 2 x 1199, a
    różnica podwyższa mi dochód. Czy tak musi byc??
    Paweł

  • 2. Data: 2004-04-23 22:12:10
    Temat: Re: rozliczenie pit-36 z dwóch umów!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Apr 2004, korargol wrote:

> [...]
    >+ konkretnej kwoty (pozycja 53 - 1.799 zł 37 gr) ja natomiast maa 2 x 1199, a
    >+ różnica podwyższa mi dochód. Czy tak musi byc??

    A nie było tak, że nie patrząc co podpisujesz podpisałeś u obu
    pracodawców papierek w stylu: "świadom odpowiedzialności karnej
    za złożenie nieprawdziwej informacji poświadczam że wybieram
    niniejszego pracodawcę jako dokonujacego odliczenia ryczałtowych
    kosztów uzyskania przychodu z tytułu pracy" czy jakoś tak ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-04-23 23:28:34
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    an.zabrze.pl...
> [...]
    > niniejszego pracodawcę jako dokonujacego odliczenia ryczałtowych
    > kosztów uzyskania przychodu z tytułu pracy" czy jakoś tak ?

    o ile mnie pamięć nie myli (a jestem po kilku piwkach) to raczej to
    oświadczenie dotyczy kwoty wolnej od podatku, natomiast KUP odlicza każdy
    pracodawca przy obliczaniu zaliczki na podatek, a w rozl. rocznym delikwent
    dopłaca. Nie można raczej poprosić o rozliczanie np. zryczałtowanej 1/2 KUP.

    Magda
    która wyszła z kasyna na plusie :-))

  • 4. Data: 2004-04-23 23:33:01
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    korargol wrote:

> [...]
    > konkretnej kwoty (pozycja 53 - 1.799 zł 37 gr) ja natomiast maa 2 x 1199, a
    > różnica podwyższa mi dochód. Czy tak musi byc??

    Musi

  • 5. Data: 2004-04-24 09:20:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ o ile mnie pamięć nie myli (a jestem po kilku piwkach) to raczej to
    >+ oświadczenie dotyczy kwoty wolnej od podatku,

    Erm, no tak. Widać piwa brakowało :[ ;)
    [...]
    >+ Magda
    >+ która wyszła z kasyna na plusie :-))