  • 1. Data: 2004-04-23 17:27:57
    Temat: postanowienie o wszczęciu postępowania podatkowego
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    dostałem dzis z US "postanowienie o wszczęciu postępowania podatkowego" o
    treści mniej wiecej takiej:
    "Naczelink US w (nazwa miasta) wszczyna z urzedu postepowanie podatkowe w
    podatku od towarow i uslug za miesiac (tu miesiac i rok)
    uzasadnienie:
    "w dniu (...) przeprowadzona kontrole podatkowa, w wyniku ktorej stwierdzono
    nieprawidlowosci majace wpływ na rozliczenie podatku VAT za w/w miesiac."

    i nie ma na tym wezwania, po co mi to przyslali?
    miałem kontrole i znalezli pewne nieprawidlowosci, myslalem ze to wszystko
    (liczylem co najwyżej na symboliczna kare bo kwoty były niewielkie), co
    oznacza wszczecie postepowania? kolejna kontrole tego samego?

  • 2. Data: 2004-04-23 18:01:04
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "NN" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    /ciach/

    kara swoją drogą, a teraz postępowanie mające na celu prawidłowe wyliczenie
    należnego podatku....

  • 3. Data: 2004-04-24 20:04:39
    Od: "Mario" <b...@q...pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > /ciach/
    >

    > kara swoją drogą, a teraz postępowanie mające na celu prawidłowe

    to zwykla procedura zgodna z OP
    dostaniesz jeszcze pismo o zakonczeniu postepowania (7 dni na wypowiedzenie
    sie w sprawie zebranego materialu) no i oczywiscie decyzje (w tym wypadku
    wymiarowa).

    Pozdrawiam Mariusz