  • 1. Data: 2005-06-29 09:49:18
    Temat: Zus- wyrejestrowanie- terminy
    Od: Aurigus <a...@g...pl>

    Witam,
    w zwiazku z zawieszeniem w US chce wyrejestrowac DG w Zusie.
    Chce to zrobic z dniem 30.VI.
    Czy papier z wyrejestrowaniem musze zlozyc najpozniej tego dnia, czy mam
    na to 7 dni jak w przypadku rozpodzecia dzialalnosci?

    Pozdrawiam

    Lukasz

  • 2. Data: 2005-06-30 05:36:55
    Temat: Re: Zus- wyrejestrowanie- terminy
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aurigus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy papier z wyrejestrowaniem musze zlozyc najpozniej tego dnia, czy mam
    > na to 7 dni jak w przypadku rozpodzecia dzialalnosci?

    Masz na to 7 dni
    Jeżeli ostatnik dniem prowadzenia działalności jest 30.06 na ZWUA i ZWPA
    podajesz datę 01.07

    MB

    księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS