  • 1. Data: 2006-01-23 18:01:07
    Temat: Zwrot VAT dla osób fizycznych - farby
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    witam

    czy we wnoisku o zwrot VAT mozna ujac faktury na zakup farb??podobno
    niektore farby byly juz przez 1 maja 2004 roku opodatkowane stawka 22%, jak
    to sprawdzic.??

    pzdr

  • 2. Data: 2006-01-23 23:52:48
    Temat: Re: Zwrot VAT dla osób fizycznych - farby
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Jan 2006, Pito wrote:

    > witam
    >
    > czy we wnoisku o zwrot VAT mozna ujac faktury na zakup farb??podobno
    > niektore farby byly juz przez 1 maja 2004 roku opodatkowane stawka 22%, jak
    > to sprawdzic.??

    Hm... jak jest faktura to na niej jest stawka podatku, nie ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-01-24 16:05:31
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    > Hm... jak jest faktura to na niej jest stawka podatku, nie ? ;)

    Niezupelni, chodzi mi o taka rzecz ze podobno niektore farby juz przed I
    maja 2004 byly na 22%, wiec takiej faktury na ktorej mam na farby 22%
    niemoge doliczyc do wniosku prawda??