    From: "Plissken" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zwrot VAT - terminy
    Date: Wed, 22 Dec 2004 15:54:07 +0100

    Witam,

    spolka z o.o., VAT, istnieje od pazdziernika 2004. Spolka nie prowadzi
    sprzedazy krajowej, wylacznie dostawy wywnatrzwspolnotowe. Jesli w grudniu
    wystapila pierwsza sprzedaz i w deklaracji grudniowej zaznacze VAT do zwrotu
    na rachunek bankowy (wiem, smutne panie z US mnie nawiedza) to ile czasu ma
    US na zwrot? 60 dni, art. 87.1.2 ustawa o VAT ? Zakladam, ze spelniam
    warunki okreslone w tym paragrafie (nie zaliczenie do srodkow trwalych,
    zaplacenie faktur z VAT naliczonym w calosci). Czy jest cos o czym nie wiem?
    Z ustawy by wynikalo, ze te 60 dni liczy sie od dnia zlozenia rozliczenia
    przez podatnika, nie od dnia 25 kazdego miesiaca.

    Moze mi ktos potwierdzic to co napisalem, ew. zwrocic uwage na cos co mi
    umknelo ;)

    pozdrawiam,

    Plissken