  • 1. Data: 2003-07-01 12:00:08
    Temat: Zwrot podatku
    Od: "Koza" <koza57(usuń z nawiasu)@op.pl>

    Cześć. Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego jeszcze nie dostałam zwrotu
    podatku z Urzędu Skarbowego. Miał wpłynąć na moje konto. Dzwonie i dzwonie
    do Urzędu i nie mogę się dodzwonić.
    Alina.

  • 2. Data: 2003-07-01 12:05:56
    Temat: Re: Zwrot podatku
    Od: "ata" <a...@r...pl>

    > Cześć. Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego jeszcze nie dostałam zwrotu
    > podatku z Urzędu Skarbowego. Miał wpłynąć na moje konto. Dzwonie i
    dzwonie
    > do Urzędu i nie mogę się dodzwonić.

    a minely juz 3 miesiace od zlozenia deklaracji ??
    Bo jak nie ......

    BR

  • 3. Data: 2003-07-01 12:06:01
    Od: "bubas" <1...@w...pl.NO>

    a moze tak sprawdz numer na www.mf.gov.pl ?

  • 4. Data: 2003-07-01 12:12:34
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Koza wrote:

    > Cześć. Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego jeszcze nie dostałam
    > zwrotu
    > podatku z Urzędu Skarbowego. Miał wpłynąć na moje konto. Dzwonie i
    > dzwonie do Urzędu i nie mogę się dodzwonić.

    Ta zależy kiedy składałaś PIT. Mają 3 miesiące. Jeśli 30 kwietnia to
    wypada do 30 lipca

  • 5. Data: 2003-07-01 12:18:25
    Temat: Odp: Zwrot podatku
    Od: "Koza" <koza57(usuń z nawiasu)@op.pl>

    Dzięki za szybką reakcje na moje pytanie. Otóż 24-tego czerwca minęło
    trzy miesiące . Przed chwilą połączyłam się z Urzędem Skarbowym i powiedzino
    mi że właśnie pieniądze wysłano na moje konto.
    Pozdrawiam Alina

    .

  • 6. Data: 2003-07-02 18:49:20
    Od: "karnac" <k...@w...pl>

    czesc :)
    skoro nie mozesz sie dodzwonic a nawet jak to Ci sie uda to i tak nie musza
    Ci odpowiedziec z uwagi na tajemnice skarbowa :) proponuje udac sie do US i
    na miejscu sprawdzic, powodow moze byc wiele np.
    1. wyslali przelewem i (z roznych powodow) wrocilo do US i czeka az sie
    zglosisz wtedy nie ma przekroczenia terminu, lub wyslali ponownie na adres
    domowy a przez poczte "idzie" strasznie dlugo
    2. cos jest nie tak z obliczeniami lub Twoimi danymi i byc moze jestes
    wzywana do poprawy lub wyjasnienia lub uzupelnienia itp.
    3. byc moze juz bylas i cos poprawialas lub wyjasnialas i wtedy liczy sie
    data poprawki jako data zlozenia i od tej daty jest liczony 3 miesieczny
    termin zwrotu
    4. byc moze Twoje zeznanie gdzies "wsiaklo" (tak bylo z moim mimo ze sama
    pracuje w US :) i musialam zlozyc duplikat)
    5. byc moze to czyjes przeoczenie lub pomylka
    6. jest mnostwo roznych opcji wiec proponuje jednak wycieczke do US
    powodzenia :)
    pozdrawiam, Sagita