  • 1. Data: 2007-06-25 22:54:44
    Temat: Zwrot podatku - kiedy ?
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

    Witam
    formularz PIT złożyłem 16 kwietnia a podobno US ma 2 miesiące na zwrot
    kasy - czemu jej jeszcze nie mam ?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-06-26 00:03:35
    Temat: Re: Zwrot podatku - kiedy ?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotrek" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    > formularz PIT złożyłem 16 kwietnia a podobno US ma 2 miesiące na zwrot
    > kasy - czemu jej jeszcze nie mam ?

    US nie ma żadnego terminu na zwrot podatku.
    Po 3 miesiącach od złożenia należą ci sie odsetki.

  • 3. Data: 2007-06-26 06:12:32
    Od: Yarek <y...@f...pl>

    Piotrek pisze:
    > Witam
    > formularz PIT złożyłem 16 kwietnia a podobno US ma 2 miesiące na zwrot
    > kasy - czemu jej jeszcze nie mam ?

    Na ogół im bliżej końca terminu składasz, tym później dostajesz
    pieniądze. PITa składałem w lutym i zwrot dostałem po 2 tygodniach.

    Ale faktycznie, jeśli okres oczekiwania przedłuży się do 3 miesięcy, to
    należą Ci się odsetki.

    --
    Yarek

  • 4. Data: 2007-06-26 07:15:47
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > formularz PIT złożyłem 16 kwietnia a podobno US ma 2 miesiące na zwrot
    > kasy - czemu jej jeszcze nie mam ?

    Lepiej sie uzbroj w cierpliwosc, co nasze US maja po prostu burdel. Dla
    przykladu zwrot podatku, ktory sie nalezal mojemu TZ zostal wplacony nie na
    jego konto bankowe, a na moje konto firmowe ;), na upartego moglby sie
    przyczepic, ze nic nie dostal.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 5. Data: 2007-06-26 08:54:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 09:15:47 +0200, ewka napisał(a):

> [...]
    > przykladu zwrot podatku, ktory sie nalezal mojemu TZ zostal wplacony nie
    > na jego konto bankowe, a na moje konto firmowe ;), na upartego moglby

    A nie rozliczaliście się przypadkiem wspólnie?

    p. m.

  • 6. Data: 2007-06-26 08:56:59
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    > A nie rozliczaliście się przypadkiem wspólnie?

    Owszem, ale wtedy kiedy skladalismy PIT-a moja firma jeszcze nie istniala, a
    na formularzu wyraznie bylo napisane na jakie konto nalezy wplacic ew. zwrot
    podatku. Generalnie obecnie moje konto firmowe nie ma nic wspolnego z
    tamtym rozliczeniem ;) A zeby bylo ciekawiej, zeszlego roku i 2 lata wstecz,
    zwrot podatku w ogole nie byl wplacany na konto bankowe, a wysylany poczta
    do poprzedniego miejsca stalego zamieszkania. Akurat szczesliwie jest to
    miejsce zamieszkania rodzicow, ale mimo wszystko bylo to zglaszane i nic.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 7. Data: 2007-06-26 14:40:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 26 Jun 2007 10:56:59 +0200, ewka napisał(a):

> [...]
    > istniala, a na formularzu wyraznie bylo napisane na jakie konto nalezy
    > wplacic ew. zwrot podatku. Generalnie obecnie moje konto firmowe nie ma

    Ależ oczywiście że ma. Jest to twoje konto (nic że związane z DG, ale
    twoje), a ty jesteś jednym ze współrozliczających się.

    p. m.

  • 8. Data: 2007-06-26 17:36:31
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    > Ależ oczywiście że ma. Jest to twoje konto (nic że związane z DG, ale
    > twoje), a ty jesteś jednym ze współrozliczających się.

    To niby w jakim celu podaje sie na formularzu numer konta, na ktore ma byc
    wplacony ewentualny zwrot? Poza tym o tym, ze maja burdel swiadczy opisana
    wyzej sytuacja ze zwrotem za posrednictwem poczty na zly adres wysylanym.

    --
    pozdr,
    ewka

  • 9. Data: 2007-06-26 19:08:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Owszem, ale wtedy kiedy skladalismy PIT-a moja firma jeszcze nie istniala,
    > a na formularzu wyraznie bylo napisane na jakie konto nalezy wplacic ew.
    > zwrot podatku.

    Na formularzu to jest miejsce na pobożne życzenia.
    Jakie konto macie podane na NIP-3 tudzież NIP-1.

> [...]
    >miejsca stalego zamieszkania. Akurat szczesliwie jest to miejsce
    >zamieszkania rodzicow, ale mimo wszystko bylo to zglaszane i nic.

    A ja w tym roku sie wkurzyłem i panią z awizem wygoniłem z powrotem.
    Ciekawe kiedy dostanę zwrot podatku na konto i czy z odsetkami.
    Bo formalnie to oni mi jeszcze podatku nie zwrócili.

  • 10. Data: 2007-06-26 20:49:42
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

    > Na formularzu to jest miejsce na pobożne życzenia.
    > Jakie konto macie podane na NIP-3 tudzież NIP-1.

    Na NIP-ie jest wlasnie podane to konto, na ktore nie wplacili, dlatego takie
    bylo moje zdziwienie, gdy zobaczylam wplate z racji zwrotu podatku na
    firmowym. Robia co chca i jak im pasuje niestety.

    --
    pozdr,
    ewka