  • Data: 2002-09-19 07:32:01
    Temat: Zwrot towaru a dowod tozsamosci
    Od: "Stanisław Kolny" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    czy ktos mi moze powiedziec, dlaczego sprzedawca
    przy zwrocie towaru i okazaniu paragonu zakupu,
    zada ode mnie dowodu tozsamosci (ze zdjeciem)

    czy jest jakis przepis ktory to reguluje ?

    czy w przypadku kiedy w ramach gwarancji towar zostal zwrocony, a sprzedawca
    zwrocil pieniadze,
    mam prawo domagac sie zwrotu poniesionych kosztow, zwiazanych z dojazdem do
    sklepu i strata czasu (dojazd ok.30km dwa razy)

    --
    pozdrawiam