  • 1. Data: 2003-08-26 08:59:09
    Temat: absolutnie OT: Ostrów Wielkopolski
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wiem że calkiem OT, ale czy ktos w was mieszka może w Ostrowie
    Wielkopolskim lub okolicy, ew. zna miasto?
    Musze znaleźć jakis tani a przyzwoity nocleg na służowy wyjazd.

    Bedę wdzieczna za pomoc, w internecie znalazłam raptem jeden hotel, Komeda.

    Magda

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 2. Data: 2003-08-27 07:14:08
    Temat: Re: absolutnie OT: Ostrów Wielkopolski
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl>

    > Wiem że calkiem OT, ale czy ktos w was mieszka może w Ostrowie
    > Wielkopolskim lub okolicy, ew. zna miasto?
    > Musze znaleźć jakis tani a przyzwoity nocleg na służowy wyjazd.

    Hotel "GRANADA" ul. Wroclawska 93 tel. 595-34-50,595-34-52
    Hotel "MALWA" ul. Krotoszynska 179 tel. 737-43-00
    Hotel "POLONIA" Rynek 34 tel. 736-54-96
    Hotel Sportowy "STAL" ul. Kusocinskiego 1 tel. 736-00-39

    Nie wiem czy te dane sa aktualne, ale sprobuj.
    Osoba z Ostrowa napisala mi jeszcze takie:
    Hotel LIDO w Antoninie, hotel CASANOWA w Czekanowie i hotel BOROWIANKA w
    Ostrowie - nie mam danych

    Pozdrawiam i zycze milego wyjazdu sluzbowego

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-27 07:37:03
    Od: Alberta<b...@p...wp.pl>

> [...]
    > Ostrowie - nie mam danych
    >
    > Pozdrawiam i zycze milego wyjazdu sluzbowego

    Ten hotel w Czekanowie jednak odradzam, a tam w Antoninie jest ladnie (w
    palacyku), ale moze byc drogo

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-08-27 10:36:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Wielkie dzięki wszystkim za odzew ;-)

    Jade jutro, więc zaraz obdzwaniam hotele.

    Maddy

    PS. Ale pomine hotel Casanowa.. to chyba nie miejsce dla samotne kobiety
    w podróży służbowej :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-08-28 06:28:18
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alberta" <b...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > hotel BOROWIANKA w

    spałem tam kiedyś całkiem przyzwoicie i można pojeździć konno ;-)
    zjazd bezpośrednio z przelotówki na Kalisz
    w komórce ostał mi się nawet numer 0627353655

    --
    Matovy