  • 1. Data: 2003-03-13 16:24:08
    Temat: adres w zeznaniu podatkowym
    Od: "tikey" <t...@g...pl>

    Witam
    Pod koniec 2002 roku zmienilem adres zameldowania, przy czym urzad skarbowy
    byl identyczny dla dotychczasowego adresu jak i nowego.
    Firma wystawila mi PIT11 na stary adres zameldowania i taka deklaracje
    przeslala do urzedu skarbowego.
    Czy w zeznaniu podatkowym, w polach adresowych powninienem wpisac stary
    adres (identyczny z PIT11) czy wpisac nowy adres i zalaczyc jakis dodatkowy
    formularz o zmianie danych.
    Czy po zlozeniu zeznania bede musial osobiscie udac sie do urzedu z
    odpowiednimi dokumentami w celu zlozenia korekty do zeznania.
    Z gory dzieki za odpowiedz.
    t.

  • 2. Data: 2003-03-13 16:50:47
    Temat: Re: adres w zeznaniu podatkowym
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tikey" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy po zlozeniu zeznania bede musial osobiscie udac sie do urzedu z
    > odpowiednimi dokumentami w celu zlozenia korekty do zeznania.

    Adres na dzień 31 grudnia 2002
    Jednocześnie razem z zeznaniem składasz NIP-3, gdzie wpisujesz nowy adres.