  • 1. Data: 2003-03-13 13:30:30
    Temat: zatrudnianie nieletnich
    Od: "jacek" <j...@p...onet.pl>

    proszę o pomoc w uzyskaniu informacji dotyczacej zatrudniania nieletnich czy
    wogóle mogę zatrudnić nieletnich i jeżeli tak to na jakich zasadach chodzi
    mi zatrudnienie w oparciu o umowe zlecenie roznoszenie ulotek.
    -czy potrzebna jest zgoda rodziców
    -od jakiego wieku można zatrudnić
    (kwestie ZUS-u i skarbówki mam już rozwiązane)
    Dziękuje z pomoc
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2003-03-14 13:23:56
    Temat: Re: zatrudnianie nieletnich
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wogóle mogę zatrudnić nieletnich i jeżeli tak to na jakich zasadach chodzi
    > mi zatrudnienie w oparciu o umowe zlecenie roznoszenie ulotek.
    Tak
    > -od jakiego wieku można zatrudnić
    Kołacze mi się po głowie pow. 13 lat (nabywa ograniczoną zdolność do
    czynności prawnych?), ale nie jestem pewna.

  • 3. Data: 2003-03-17 22:26:26
    Temat: Odp: zatrudnianie nieletnich
    Od: "Anna K" <a...@p...pl>

    Użytkownik Aneta <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4sku8$pj1$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    > Kołacze mi się po głowie pow. 13 lat (nabywa ograniczoną zdolność do
    > czynności prawnych?), ale nie jestem pewna.

    od 13 lat, umowa zlecenie, zgoda rodzicow konieczna...tak pracowal niedawno
    moj syn.

    pozdrawiam,
    anja