  • 1. Data: 2006-09-30 10:22:05
    Temat: aktualne zaswiadczenie o wpisie edg?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witam,

    Jaka jest procedura i ile kosztuje wydanie aktualnego zaswiadczenia
    o wpisie do EDG? Czy jest wydawane od reki, czy trzeba czekac tak jak
    przy zmianie wpisu? Wg. firmy do ktorej to ma isc, ma byc zaswiadczenie
    wydane nie pozniej niz 3 miesiace temu...

    pozdrowienia
    a.

  • 2. Data: 2006-10-01 19:56:20
    Temat: Re: aktualne zaswiadczenie o wpisie edg?
    Od: "leszek" <m...@p...onet.pl>

    Wemif wrote:
> [...]
    > przy zmianie wpisu? Wg. firmy do ktorej to ma isc, ma byc zaswiadczenie
    > wydane nie pozniej niz 3 miesiace temu...

    składasz wniosek do ewidencji działalności na dzielnicy w której
    mieszkasz, wniosek możesz ściągnąć z internetu z strony urzędu
    miasta Warszawy, adresujesz do edg i naklejasz znaczki skarbowe za 16
    zł. Podajesz gdzie mają ci przesłać, możesz przecież potrzebować
    odpis nie swój ale np pozwanego dla sądu. Przyślą mniej więcej za
    tydzień. Albo możesz pojechac osobiście złożyć i odebrać za
    kilka dni.

  • 3. Data: 2006-10-02 22:12:34
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    leszek <m...@p...onet.pl> wrote:

    > odpis nie swój ale np pozwanego dla sądu. Przyślą mniej więcej za
    > tydzień. Albo możesz pojechac osobiście złożyć i odebrać za
    > kilka dni.

    Bylem dzis mile zaskoczony. Poszedlem dzis do UM we Wroclawiu, wypelnilem
    wniosek, zaplacilem 16zl, na poczekaniu pani mi wydrukowala zaswiadczenie.

    a.