  • 1. Data: 2006-09-29 21:34:00
    Temat: kasa fiskalna i kst
    Od: marlee <m...@p...fm>

    "Zakupiona kasa stanowi środek trwały firmy i podlega amortyzacji. Jeżeli
    jej cena nie przekroczyła 3500 zł netto to możesz ją amortyzować
    jednorazowo w miesiącu zakupu."
    kupilem kase za 1310 netto nie wiem do jakiej grupy kśt zaliczyc drukarke
    fiskalna i czy napewno trzeba ja wciagaj jako srodek trwaly czy nie
    wystarczy w koszty ?

  • 2. Data: 2006-10-03 14:20:48
    Temat: Re: kasa fiskalna i kst
    Od: mac <mac@.pl>

    marlee napisał(a):
> [...]
    > kupilem kase za 1310 netto nie wiem do jakiej grupy kśt zaliczyc drukarke
    > fiskalna i czy napewno trzeba ja wciagaj jako srodek trwaly czy nie
    Jesli kupiles kase to sam napisales wyzej. Jesli drukarka kosztowala
    wiecej niz 3500 to tez wiadomo co dalej. Sprecyzuj pytanie.