    From: "regent..." <r...@T...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: amortyzacja budynku, remont i narzędzia
    Date: Mon, 22 May 2006 23:47:16 +0200

    witam,
    amortyzacja budynku - 2,5% rocznie
    istnieje możliwość przyśpieszenia do lat 10,
    gdy budynek był używany przez co najmniej 5 lat przed nabyciem.
    nabycie miało miejsce w lutym 2006,
    jako "dowód rzeczowy" chcę się posłużyć decyzją o zgodzie na użytkowanie
    z 1998 roku.
    czy to wystarczy???

    czy wymiana okna na drzwi wejściowe jest "zwykłym" kosztem, czy podnosi
    wartość ŚT???

    czy narzędzia kupione dla celów remontowych stanowią koszt uzyskania
    przychodu (nie zajmuje się remontami w ramach prow.działalności), czy
    kosztami są jedynie wydatki na materiały (farby, karton-gipsy i takie
    tam)???
    (tutaj znajomy księgowy ma odmienne zdanie od mojego)

    --
    regent...
    (pracoholik...)