  • 1. Data: 2006-01-07 14:43:04
    Temat: art. 56 § 4 kks wezwanie
    Od: pawelo <p...@m...pl>

    witam.
    Dostalem dzisiaj WEZWANIE o tresci:
    Wzywa sie Pana do osobistego stawiennictwa w dniu 16.01.2006 r. w
    oddziale celnym jako sprawce wykroczenia skarbowego z art. 56 § 4 kks,
    polegającego na przekroczeniu terminu złozenia deklaracji uproszczonej
    nabycia wewnątrzwspólnotowego AKC-U, w celu wymierzenia mandatu karnego.

    Nie mam pojęcia o co dokladnie w tym chodzi i co powinienem najlepiej
    zrobic:(
    za pomoc z gory dziekuje
    pawelo

  • 2. Data: 2006-01-09 16:11:34
    Temat: Re: art. 56 § 4 kks wezwanie
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > nabycia wewnątrzwspólnotowego AKC-U, w celu wymierzenia mandatu karnego.
    >
    > Nie mam pojęcia o co dokladnie w tym chodzi i co powinienem najlepiej

    Nie złożyłeś deklaracji AKC-U w terminie. Powinieneś iść i błagać o jak
    najniższy mandat (powinienes dostac 100 lub max 200zł)

  • 3. Data: 2006-01-09 16:57:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Jan 2006, pawelo wrote:

    > Nie mam pojęcia o co dokladnie w tym chodzi

    Moment... My mamy wiedzieć jaki towar podlegający akcyzie
    sprowadzałeś ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)