  • 1. Data: 2002-03-07 08:56:18
    Temat: automaty z napojami w puszkach - namiar na firmę z wlkp.
    Od: "sphinx" <j...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów
    wiem że to NTG lecz maże tutaj ktoś poda mi namiar
    poszukuję kontaktu z firmami zajmującymi się wstawianiem do sklepów/ biur
    automatów z napojami w puszkach, działajacymi na terenie byłego woj.
    kaliskiego lub z Poznania/Wrocławia i okolicy
    z góry dzięki za odpowiedzi

    --
    pozdrawiam
    Jarek [sphinx]

  • 2. Data: 2002-03-08 08:31:40
    Od: "gorox" <g...@g...pl>

    gazety - gratka
    - gielda
    - anonse

    poszukaj na koncu ogłoszen

    gorox

    Użytkownik "sphinx" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > automatów z napojami w puszkach, działajacymi na terenie byłego woj.
    > kaliskiego lub z Poznania/Wrocławia i okolicy

    ---