    From: "gregor" <g...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: bardzo mala dzialalnosc gospodarcza
    Date: Tue, 19 Oct 2004 22:24:34 +0200

    Witam

    Mam zamiar zalozyc firme i wiem, ze musze przebrnac przez ogromna machine.
    Niestety koncze na ZUSie :( moje dochody nie osiagna wyzszego zysku niz 10
    zl miesiecznie (poczatkowo). Bardzo mi zalezy na zalozeniu wlasnej
    dzialalnosci gospodarczej lecz nie przetrwam na rynku dluzej niz miesiac.
    Tak wiec mam wybor:
    - dzialac na czarno
    - nie rozpoczynac wogole dzialalnosci

    Jestem czlowiekiem w miare przedsiebiorczym lecz nie mam nawet pieniedzy na
    to by rozpoczac swa dzialalnosc, czyli oplacic skladke ZUS.
    I odnosnie tej kwestii mam pytanie bo byc moze sa osoby, ktore znaja
    rozwiazanie mojego problemu. Czyli co zrobic aby ominac machine ??
    Wiem, ze istnieja roznego rodzaju programy, m.in. dotacja z UP ale nie
    jestem zarejestrowany od roku jako bezrobotny a tak szczerze mowiac jestem
    studentem st. dziennych i nawet nie moge sie zarejestrowac jako bezrobotny
    :)
    Wiem o istnieniu funduszu ? mikro(costam), ktory porzycza $$ na rozpoczecie
    dzialalnosci, i tu bylbym zainteresowany, lecz nie potrafie wyobrazic sobie
    miesiecznych skladek ZUSowskich. Boje sie, ze w zadnym wypadku moja
    dzialalnosc nie zacznie osiagac zyskow, lecz ta inwestycja moze przniesc
    zyski w nieco dluzszym okresie czasu niz 1 rok.
    Prosze bardzo o pomoc ludzi, ktorzy potrafia zaradzic na tego typu problem
    :)

    dzieki i pozdrawiam
    gregor

    --