    From: "Sebastian" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: bezczelna TP SA
    Date: 28 Apr 2005 08:42:16 +0200

    TP SA niczego nie zrobi dla zadowolenia klienta,
    dopóki nie zostanie przymuszona wyrokiem sądowym

    1) Kiedyś były skargi na sporne rozmowy 0700, no to
    po wyroku zgodzili się "łaskawie" blokować te nr
    za darmo. Ale rozmów międzynarodowych za darmo
    zablokować nie chcą. Moim zdaniem to jest po prostu
    bezczelność. Ja rozumiem pobierać opłatę za wykonane
    lub zamówione usługi. Ale zdzierać haracz za to, że
    bałaganiarze, nie umiejący zadbać o moje bezpieczeństwo
    łaskawie zadbają, aby ktoś mnie nie okradł, to już chyba
    przesada?

    2) bezczelnie wyłudzają abonament za 50zł, szantażując
    że inaczej nie założą neostrady. Plan socjalny nie pozwala
    ani na preselekcję ani na neostradę. Jeśli ktoś chce mieć
    neostradę, musi płacić nie tylko 72 zł za neostradę, ale
    az 50zł za abonament, nawet jeśli wcale nie korzysta z telefnu

    czy znane są wam jakieś wyroki sądowe, na które możnaby powołać się
    i wymusić na TP SA utrzymanie preselekcji i neostrady pomimo przejścia
    na plan socjalny?

    Czy znne są wam jakieś wyroki sądowe, pozwalające wyegzekwować
    darmowe zablokowanie rozmów międzynarodowych?

    pozdr
    Sebastian