  • 1. Data: 2004-03-31 06:56:26
    Temat: bilans..
    Od: "marcin" <m...@m...com.pl>

    niestety skonsolidowany..

    Czy znajde gdzies na sieci materialy poza ustawami ?
    No i poza szkoleniami, wszak dzis 31 :(

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-31 08:33:33
    Temat: Re: bilans..
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > niestety skonsolidowany..
    >
    > Czy znajde gdzies na sieci materialy poza ustawami ?
    > No i poza szkoleniami, wszak dzis 31 :(

    co z tego ze dzis 31 ? zawsze wydawalo mi sie, ze na zlozenie bilansu mam
    czas do 30 wrzesnia (10 dni od zatwierdzenia przez walne)?

  • 3. Data: 2004-03-31 09:35:21
    Od: "marcin" <m...@m...com.pl>

    > co z tego ze dzis 31 ?

    niestety sa inne powody :(

    pzdr

    marcin

  • 4. Data: 2004-03-31 12:38:40
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik j23 napisał:
    > Użytkownik "marcin" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > co z tego ze dzis 31 ? zawsze wydawalo mi sie, ze na zlozenie bilansu mam
    > czas do 30 wrzesnia (10 dni od zatwierdzenia przez walne)?

    Nie tak do końca ;-)

    Wprawdzie jak tez sie wpóściłam w malinę. Wmowiłam sobie że jak termin
    CIT-8 do końca marca to i termin sprawozdania do końca marca.
    Tak to jest jak się w pamięci notuje zmiany a zapomni raz na jakis czas
    przejrzec 'wersję ujednoliconą" tego co sie pamięta ;-)

    Masz racje, że nie do końca marca i że 10 dni od zatwierdzenia.
    Ale zatwierdzic trzeba do końca czerwca (a ogolniej - szóstego miesiąca
    po zamknięciu roku). Tak mowi ustawa o rachunkowości.

    Kodeks Spólek Handlowych w ogole tego nie reguluj, odwołując się tylko
    do ustawy o rachunkowości. W ustawie o KRS tez nic nie znalazłam.

    Stary, 9-miesięczny termin wynikał tylko z terminu złożenia ostateczngo
    zeznania podatkowego CIT-8. Tego przepisu juz nie ma.
    Nie wiem co sie dzieje jak sie nie zatwierdzi bilansu w 6 miesięcy? W
    sumie narusza sie "tylko" ustawe o rachunkowości, a to mniejszy kaliber
    i z tego tak nie scigają.

    Poprzednio nikt nie reagował jak sie ten 6-miesieczny termin (on tam juz
    dawno był w ustawie o rachunkowości) przekroczyło o ile sie z podatkami
    bylo na czysto i terminowo.

    Na pewno złożenie CIT-8 do 31 marca i sprawozdania finansowego do 30
    czerwca gwarantuje nam pełna zgodnośc z przepisami ;-)

    Maddy skołowaciała bo gnała te bilanse jak glupia... ale za to ma
    wszystko poskładane i zamknięte i może sobie jechac w góry do niedzieli

    Pa pa

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl