  • 1. Data: 2004-08-02 10:17:11
    Temat: bilet to tez faktura?
    Od: a...@p...onet.pl

    Wyczytalem ze bilety jednorazowe np kolejami,samolotami bedą traktowane
    równoważnie jak faktury VAT jezli znajdą sie w nich następujące dane...
    Własnie,kto mi moze powiedziec jakie to muszą byc dane bo nie moge nic znaleźć
    w temacie.
    pzdr

  • 2. Data: 2004-08-02 11:17:33
    Temat: Re: bilet to tez faktura?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 Aug 2004 a...@p...onet.pl wrote:

    >+ Wyczytalem ze bilety jednorazowe np kolejami,samolotami bedą traktowane
    >+ równoważnie jak faktury VAT

    *Są* traktowane jak faktury, od lat :)

    >+ jezli znajdą sie w nich następujące dane...
    >+ Własnie,kto mi moze powiedziec jakie to muszą byc dane bo nie moge nic znaleźć
    >+ w temacie.

    To jest w rozporządzeniu MF !
    Przede wszystkim musi być NIP wystawcy: w praktyce "w okienku" prosi
    się o pieczątkę z NIPem i jest dobrze.
    Do tego są jeszcze ograniczenia: "odległość taryfowa ponad 50 km"...
    Rozporządzenie MF z 27 kwietnia 2004 (numeru DU nie mam w tekscie,
    jakiś niezjadliwy PDF), par. 23, wymaga się:
    - nazwy i NIPu sprzedawcy (UWAGA: np. kolejowe mogą wystawiać agenci,
    to NIE ZAWSZE JEST NIP przewoźnika !)
    - numer i datę wystawienia
    - odległość taryfową nie mniejszą niż 50 km
    - kwotę należności brutto
    - kwotę podatku

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-08-02 11:20:43
    Od: "Wojciech Ratymirski" <e...@W...gazeta.pl>

    > Rozporządzenie MF z 27 kwietnia 2004 (numeru DU nie mam w tekscie,
    > jakiś niezjadliwy PDF), par. 23, wymaga się:

    Uczynnie Dz. U. Nr 97 z 01.05.2004 r. poz. 971 . Napisałem już piękną
    odpowiedź ale Godfryd mnie ubiegł więc chociaż się wykażę :)))))
    --
    pozdrawiam
    Wojciech Ratymirski