  • 1. Data: 2002-11-21 12:29:48
    Temat: brak f-ry do umowy leasingowej
    Od: "Zagłoba" <z...@m...pl>

    Witam! Mam problem z CLiFem. Nie przysyła nam f-r do umowy leasingowej.
    W związku z tym, że umowa zawiera harmonogram wpłat dokonywaliśmy
    przelewów na tej podstawie. Pytanie: czy mogę naliczyć koszt nie
    mając f-ry, na podstawie umowy i przelewów, czy też strąciliśmy te
    koszty? Mowa o leasingu operacyjnym. Z góry dziękuję za pomoc.Irena

  • 2. Data: 2002-11-21 13:27:46
    Temat: Re: brak f-ry do umowy leasingowej
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Zagłoba" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mając f-ry, na podstawie umowy i przelewów, czy też strąciliśmy te
    > koszty? Mowa o leasingu operacyjnym. Z góry dziękuję za
    ---------------------------------------
    Ja bym jednak starała sie uzyskać fakturę bo to również vat do
    odliczenia.Nie znam tego Clifa( wiem że były problemy z wykupem ) ale chyba
    nie możliwe żeby nie wystawiali faktur ani ich nie wysyłali.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-22 11:53:12
    Od: "Zagłoba" <z...@m...pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jolka
    > Witam ! To jednak jest mozliwe. Pism wysłalismy juz stos i osobiście
    rozmawiał "Szeryf " naszej firmy.Nic nie trafia do nich.Syndyk na
    pewno nie jest za kientem!
    Opisaliśmy wszystko na stronie poszkodowanych.Dziękuję za odpowiedź ,
    może jeszcze Ktoś ma jakiś pomysł.Irena

  • 4. Data: 2002-11-23 22:59:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Powiadomić prokuraturę o odmowie wystawienia faktury. To jest przestępstwo z
    kodeksu karno-skarbowego.