eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibrak faktur › brak faktur
  • Data: 2007-09-25 10:20:20
    Temat: brak faktur
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    Orange od trzech miesięcy nie przysyła mi faktur (zmieniłam adres siedziby
    o czym osobiście ich powiadamiałam przekładając oryginał wpisu ze zmianą do
    ewid. gosp. w oddziale plus kilka wykonanych telefonów).
    Mija kolejny miesiąc, a ja jak nie miałam faktur tak nadal nie mam. Nie
    wrzucam w koszty (telefony są na firmę), tylko telefonicznie dowiaduję się
    jaki mam rachunek (gdy wysyłają smsy, że do tego i tego dnia czekają na
    opłacenie rach. w przeciwnym razie wyłączą).
    Zaczyna mnie to wkurzac bo płacę, a nie mam rachunków. Co w tej sytaucji
    zrobić? mogę zerwać z nimi umowę? jak ma sie do takiej sytuacji prawo? to
    jest nie fair bo szantażują mnie że wyłaczą telefony, a jednocześnie to ja
    muszę prosić o podanie kwoty do zapłaty i nie mam faktur wiec 1000 zł leci w
    kosmos... rozmawiałam z Orange tyle razy i nadal bez efektów, że nie wiem
    już co robić...
    Podpowiecie coś?

    pozdrawiam,
    Ewa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1