  • 1. Data: 2004-02-10 20:33:24
    Temat: brak zaliczki na podatek
    Od: "Adam S" <s...@p...onet.pl>

    witam, mam pytanie: czy w przypadku braku zaliczki pobranej przez platnika
    (PIT-11 poz 37 =0) znaczy to ze musze zaplacic podatek sam ??? , jesli nie
    to co to oznacza ? bo kazdego roku mialem tam okreslona kwote ktora
    odliczalem a teraz jej nie mam

  • 2. Data: 2004-02-11 08:37:30
    Temat: Re: brak zaliczki na podatek
    Od: "sly" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > (PIT-11 poz 37 =0) znaczy to ze musze zaplacic podatek sam ??? , jesli nie
    > to co to oznacza ? bo kazdego roku mialem tam okreslona kwote ktora

    To znaczy, ze ubezpieczenie zdrowotne pożarło cały Twój podatek.:)

  • 3. Data: 2004-02-11 09:30:11
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    sly wrote:

    > To znaczy, ze ubezpieczenie zdrowotne pożarło cały Twój podatek.:)

    Dokladnie oznacza to tylko tyle, ze jesli postapiono prawidlowo to NALEZNA
    zaliczka wynosila 0.

    Boguslaw