  • 1. Data: 2005-09-08 19:01:28
    Temat: budowa budynku firm.wraz z mieszk.
    Od: "adach" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanko, zakupilem na firme dzialke, zamierzam na niej wybudowac
    budynek, gdzie prowadzil dzialalnosc. Ale chcliabym wybudowac budynek
    pietrowy, na dole firma, na gorze mieszkanie. Zamierzam ubiegac sie o kredyt
    na budowe. W zwiazku z tym mam pytania, moze juz ktos to przerabial i
    udzieli wskazowek.
    Jak ma sie kredyt, ktory chce oczywisice wziac na firme, do budynku gdzie
    bedzie i dzialanosc i mieszkanie, jak techniczne wykonac budynek, oddzielne
    podlaczenia dla mieszkania, oddzielne dla firmy? czy jeszcze inaczej?
    /chodzi oczywiscie o gaz, prad itd/, jak potem to rozliczac prowadzac
    dzialanosc?

    pozdrawiam

    Adam