  • 1. Data: 2004-12-18 15:34:17
    Temat: cenzor dotarł i na grupę ogłoszenia :-)))
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    nasz miłościwy i niezawodny TLZ (m.in oczywiście), zaprowadza porządek
    również na grupie ogłoszenia. Ostatnio oberwało sie komuś za to, że umieścił
    swoje ogłoszenie kolejny raz, więc zaczynam mieć wątpliwości od kiedy
    wprowadzono ograniczenie ilości i częstotliwości umieszczania ogłoszeń na
    grupach do tego przeznaczonych?

  • 2. Data: 2004-12-18 15:44:38
    Temat: Re: cenzor dotarł i na grupę ogłoszenia :-)))
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ewa,

    Saturday, December 18, 2004, 4:34:17 PM, you wrote:

> [...]
    > swoje ogłoszenie kolejny raz, więc zaczynam mieć wątpliwości od kiedy
    > wprowadzono ograniczenie ilości i częstotliwości umieszczania ogłoszeń na

    Czytam i staram się zrozumieć... Czy to był cenzor z urzędu
    skarbowego? Czy też nałożył jakiś podatek od ogłoszeń?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-12-18 16:26:29
    Od: "ewa" <r...@o...pl>

    sorry ale wysłałam na niewłaściwą grupę i jak widzę pomimo natychmiastowego
    cancela gdzieś się jednak to ostało. Niestey nie mam innego pomysłu by
    usunąć tego śmiecia z grupy _podatki_, tym bardziej, że sama tego nigdzie
    nie widzę :-(((((
    Jeszcze raz przepraszam.

  • 4. Data: 2004-12-18 16:56:50
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "ewa" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nasz miłościwy i niezawodny TLZ (m.in oczywiście), zaprowadza porządek
    > również na grupie ogłoszenia.

    Jakiej grupie? pl.soc.prawo.podatki.ogloszenia? Jest taka grupa?
    Może tam sie ogłaszają sprzedawcy kosztów ;))
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2004-12-21 18:19:49
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...info.pl>

    ewa wrote:
> [...]
    > cancela gdzieś się jednak to ostało. Niestey nie mam innego pomysłu by
    > usunąć tego śmiecia z grupy _podatki_, tym bardziej, że sama tego nigdzie

    Brawo Ewo, brawo! W swoim zacietrzewieniu popełniłaś niezły lapsus. Oby
    tak dalej, teraz napisz na grupę dla pań o odmiennym podejściu do
    miłości, czy cos, bedziesz cool, trendy i zen, bo sie wyżywasz na
    "chłopcu do bicia".

    TLZ

    PS. Wesołych Świąt Ewo i udanych imienin!

    TLZ