  • 1. Data: 2002-11-20 19:44:20
    Temat: ciag dalszy
    Od: "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl>

    Ja jako pracodawca nikogo na sile nie zmusze do walki o swoje
    prawa. Zatrudniona kobieta miala mozliwosc sie odwolac ale nie chciala z
    tego skorzystac. Sila mialam na niej odwolanie wymusic? Nie mozna sie
    dziwic ze ja tez mam z tego tytulu problemy - ksiegowe bo ksiegowe - ale
    mam.
    Ale moze ktos konkretnie odpowie na moje pytanie a nie prowadzi
    wywodu - zbaczajac tym samym z torow.

    Renia

  • 2. Data: 2002-11-21 11:04:11
    Temat: Re: ciag dalszy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Renia Wierzbicka" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mam.
    > Ale moze ktos konkretnie odpowie na moje pytanie a nie prowadzi

    Pani Reniu...
    Przeciez to PANI jest oskarzona o podanie nieprawdy w dokumentach...
    Dlaczego ma pani cokolwiek korygowac ?
    Zatrudnila Pani pracownice, zglosila do ubezpieczenia, przeslala deklaracje,
    oplacila skladki....
    I co teraz ? Chce sie pani przyznac do proby wyludzenia ?

    Dziwne...
    To w Pani interesie stanac murem za pracownikiem...
    Jesli ZUS twierdzi ze pracownik wyludza zwolnienie, to sprawa ZUS-a i
    lekarza,
    ktory zwolnienie wystawil..

    Boguslaw