    From: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ciekawe?
    Date: Sat, 11 Sep 2004 15:23:42 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@router3-to-ps-produkt.demo.pl

    rozliczam sie w VAT kwartalnie. Otrzymałem z US wezwanie do zapłaty
    zaległego podatku VAT za miesiąc lipiec. Trochę się zdziwiłem bo ani nie mam
    zaległości ani rząd wielkości kwoty do zapłaty nijak nie pasował do
    płaconego zwykle podatku ani rzecz jasna ten lipiec. Udałem się więc do US
    aby dowiedzieć się o co chodzi. Okazało się że pewien przedsiębiorca pomylił
    cyfre w swoim nipie, i zaległość przypisali mnie. Nikt nie sprawdził, że nie
    pasuje nazwa podatnika ani adres ani w ogóle nic. Po prostu na ślepo jedynie
    na podstawie nr nip zaksięgowali vat i sprawę przekazali do komornika.
    Komornika oczywiście trudno zastać - więc czekam aż przyjdzie.

    Możnaby wysłać paru ministrom takie deklaracje z ich nipem - niech sobie
    pochodzą po urzędach

    Atomek