  • 1. Data: 2008-10-10 12:40:23
    Temat: cło w obrębie Unii Europejskiej?
    Od: ceadee <n...@b...com>

    Czy jest cło na ubrania (używane) w Unii europejskiej? Potrzebuję wysłać
    taką paczkę do Włoch z Polski, czy zostanie ona oclona? Czy zrezygnowano
    całkowicie z cła w obrębie Unii?

  • 2. Data: 2008-10-10 14:46:00
    Temat: Re: cło w obrębie Unii Europejskiej?
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    Z jakiego futeralu wyskoczyles/as ?

  • 3. Data: 2008-10-11 07:35:26
    Od: "Daniel" <daniel@wytnijto_wyderkiewicz.pl>

    Użytkownik "ceadee" <n...@b...com> napisał w wiadomości
    > Czy jest cło na ubrania (używane) w Unii europejskiej? Potrzebuję wysłać
    > taką paczkę do Włoch z Polski, czy zostanie ona oclona? Czy zrezygnowano
    > całkowicie z cła w obrębie Unii?

    Przecież w obrębie Unii nie ma czegoś takiego jak cło ...

  • 4. Data: 2008-11-04 15:17:23
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Daniel schrieb:

    > Użytkownik "ceadee" <n...@b...com> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież w obrębie Unii nie ma czegoś takiego jak cło ...

    To sprobuj wyslac kontener papierosow/alkoholu cioci z Danii ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2008-11-04 20:11:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2008, Tomasz Chmielewski wrote:

    > To sprobuj wyslac kontener papierosow/alkoholu cioci z Danii ;)

    To IMO będzie mieć problem z *AKCYZĄ* a nie cłem.
    Cło i VAT są "ujednolicone", zaś podatek dochodowy, akcyza,
    PCC, podatek od psów, opłata skarbowa i inne takie - nie[1], więc
    z tymi "innymi" podatkami "są cyrki".
    Powtórz sobie cytat z Daniela, JEDNAK dobrze gada ;)

    [1] acz są pewne regulacje "ogólne" - np. minimalne i maksymalne
    stawki akcyzy na pewne towary, zakaz rozszerzania zakresu
    opodatkowania PCC itd, niemniej dla tych podatków fakt
    przewozu do innego kraju ma znaczenie.

    pzdr, Gotfryd